Jump to content
3000AD Forums

Jerrai

Members
  • Content Count

    275
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Jerrai

  1. Jerrai

    HL2 Source Code Leaked

    quote:Originally posted by Race Bannon IV: Another reason for my blind jealousy of Derek, A thumbprint activated PDA? Please tell me your having us on? How much more does that cost than my trusty Zire 71?(retail 299.99)I have got to have one of those. BTW if something should happen to you who besides Bill gates and yourself would be able to access your medical info? yes they do exist, SC Said he had the 5455 model, this here is the 5555 model 5555 yea, great lil things arent they? set u back a good $649.99 [ 07-17-2004, 08:08 AM: Message edited by: Supreme Cmdr ]
  2. Jerrai

    Appendix valid

    that appendix wont work for BCMG, thats for the old BC3000 you should have the appendix already on your harddrive, in the docsappendix folder were ever you installed BCMG
  3. Jerrai

    LANDLORDS (need I say more)

    quote:Originally posted by LostInSpace: LandLords! i agree i swear some ppl have no hearts. but sadly NY law gives the landlord that right
  4. Jerrai

    The Galaxian Probe

    quote:Originally posted by Carl Burning: Well--if memory serves me correctly, most shuttles and oc's don't have shields.im fairly sure SC have shields. at least all the ones iv used have had them
  5. Jerrai

    How to land with craft...

    quote:Originally posted by Marvin: NTYMI, I still can't figure what ITC stands for. Information Technology Consultant now what does NTYMI mean? is this gonna wind up being the acronym thread?
  6. Jerrai

    Powercow - From MIA to ITC

    quote:Originally posted by Eclipse: I think that the astute observer will notice the registration date and member # and get some idea of how long he has been here never thought bout that, then again i find it funny that SC is #308, and not 1st
  7. Jerrai

    New UC shots

    got a few questions SC will SOP work now? cause iv never seen the light come on but i think u once said, just stop at a close enough range and do what u gotta do in orbit. if its implemented can we do geostationary orbits? cause i think u once said u would only see areas below ur orbiting CC, and it would suck if ur on the ground and u rotate out from under ur CC and cant get help for a moment. and can STO shoot us down if were in orbit? can we man STO and shoot down craft in orbit? i remember u mentioning ODS will keep OTS from locking on, is it gonna be in UC? or just BCO?
  8. Jerrai

    State Of Grace - The Next Big Thing

    BCG is gonna be off the hook although i have 1 question. will earth, the moon and hopefully mars use actual terrain maps? cause i so wanna fly through the grand canyon, and visit that face on mars
  9. Jerrai

    The R.A.N.D.O.M. Weapon

    quote:Originally posted by Raider/Pirate VLAD: Ok Harder Question, I have recently used the R.A.N.D.O.M. on a planet [(Gamma 2) HPS dont fail me now!!] and the manual says there is a way to Retrieve it but I dont know how I have launched myself on a shuttle to the Blast Sight, But havent figured how to Retrieve it. Please tell me so i can Silence those Evil Voices in my head again. Tell Me I need to kill again and again and again. Yours in the Ter/Mil Commander VLAD of the new GCV-Bloodaft. My not so Alter-Ego. cant retrieve anymore, gotta buy a new one u should know that VLAD
  10. Jerrai

    Where is everyone?

    quote:Originally posted by CaptnKarob: Did MSBlast scare everyone off the Internet or something? It has been too quiet here and on some other forums I'm on. im still here, kinda doing a if i cant contribute then i dont post thing plus im still on Windows 98se, no MSBlast for me although iv heard if uv been to windows update in the last month or so, ur not gonna get MSBlast cause it attacks a vulnerablity that was fixed already
  11. quote:Originally posted by Most: I've searched the forums for more info on Flux Fields, but all i've been getting is that u 'could' end up in a black hole. But my problem is that when i used FX 14 in the Syrion Quadrant to Alteris/Altera i cant leave now. I tried using FX14 and FX15(which are the only ways to get in or out of this system). But all i get when i go through it is the NO telling me Position Unchanged. 1. I target the flux field 2. Press Shift+9 and autopilot to have the CC jump once it reaches the flux field 3. The NO notifies me that we are approaching the flux field. 4. Speed goes to 999. 5. We get closer and closer and when we get to range 0.00 to the FX nothing happens except for a message at the top of the screen that tells me what i already know 'Position Unchanged' I tried alternating by going to FX 15...same thing happens. So i go back to FX 14...same thing. After about 3 times i decide its not going to let me jump out of here so i guess this is my new permanent home. I want to leave this place...really i do. HELP! ah the safe yet worse part of Flux Fields, id rather be stuck in a system, then in a blackhole but keep trying though, u will eventually make it out
  12. Jerrai

    LOL!! Thieves steal an entire house

    quote:Originally posted by Grayfox: ahhh yes... california. only place in the world where someone can pinch an entire house that is unbelievable... yupyup, in Cali we doin big thangs but in all reality, thats a trip. but its in an isolated area, so it could have been easy to do
  13. quote:Originally posted by LostInSpace: Yup only in New York where even the animals learn to try and steal other peoples possesions. thats nothing in Cali we steal houses, skip the small time, and take it all at once
  14. quote:Originally posted by Cruis.In: only you know! LOL, hahaha, exactly
  15. it was posted already, right here http://www.3000ad.com/ubbcgi/ultimatebb.cg...ic;f=7;t=002699 but definatly funny
  16. Jerrai

    Null Space

    quote:Originally posted by Fiver: Ok, I am posting this in Tips, Tricks & Techniques section because I am looking for spoiler information that others may wish to avoid. I have entered null space twice, both times on escort diplomat 1 mission.this might have gone better in the newbie forum, but ud haveta ask a moderator to be sure quote:At first I thought it was a fun little diversion, perhaps a nice place to retreat when things got rough but entering it quickly at will seems to be unlikely. Does someone know a way to do this?its not 100% safe though, other ships can wind up there. also running real hard into an object can sometimes send u reverse speed into Null space. and once u get the HSD artifact, u can get there real fast. quote:My second question, I have a theory the Galaxians and null space are related somehow. Can anyone confirm or deny this?nope, but i didnt make the game so maybe they do, but i havent seen much to prove or disprove it. quote:Third question, any commanders explored null space enough to shed any light on it? That is probably a funny question since based on the name alone I expect it to be all dark, though there ARE stars in the distance.Null space was created to simulate the area of space outside the boundaries on the planetary regions (i think i remember SC mentioning this)
  17. Jerrai

    Damaged system message

    quote:Originally posted by Kasey Chang: First of all... WHICH SHIP are you flying? look at his sig, its a starcarrier as for the cloaking device, i cant explain why it did that. but look at it this way, u dont have to spend money on repairs
  18. i used to have the problem with fast target select, just disable or uninstall the button mapping software, that comes with the joystick. should fix it
  19. Jerrai

    Night at the Movies - The Italian Job

    yeah, i saw this one not to long after it came out, good movie.
  20. lol, thats to funny quote:Rusik made enemies quickly, replacing the border guards' former employee, a sniffer dog, although the canine is not thought to be behind the feline killing, the Russian media reported.i think the dog did it
  21. Jerrai

    Matrix ping pong!

    thats was a classic, to bad ping pong isnt like that in real life
  22. Jerrai

    Weapons of Mass Destruction

    u late Tac, Paddy beat u here http://www.3000ad.com/ubb/ultimatebb.php?u...ic;f=7;t=002690
  23. quote:Originally posted by rtoolooze: First tho, you might as well get on down to Best Buy and pick it up, cause thats what your gonna do anyway once you read the forums.mind reader and thank u and LostInSpace for were to check out reviews
  24. is Gothic any good? the Best Buy near here has some and im thinking about getting it. i like RPGs and i have Morrowind (i like how open it is). is this one worth nabbing up quick like?
×